2
سلام تصمیم گرفتیم برای دیدن شبهای نقره ای بریم روسیه و پکیج 7 شبه مسکو+سنت پترزبورگ رو از این آژانس خریداری کردیم. ترانسفر بین دوتا شهر برای من و همراهام خیلی مهم بود که حتما با قطار باشه ولی متاسفانه روز قبل از حرکت به سمت مسکو گفتن که ترانسفر با پرواز انجام میشه!!! و هر کس میخواد با قطار بره خودش بره بلیط قطار بخره برای خودش!!!!! وقتی برای پیگیری با لیدر صحبت کردیم گفت که اجباری در زمینی یا هوایی بودن ترانسفر بین شهرها نیست و توی قراردادی که شرکتشون با آژانس داره قید شده و آژانس موظف بوده به شما بگه. پرواز بین دو شهر هم چارتره و غیر قابل استرداد و اگر استفاده نشه سوخت میشه!!!!! در ضمن گفتن اگه با قطار بریم و از گروه جدا بشیم شامل ترانسفر فرودگاهی نمیشیم!!!!!!!!!! وقتی به آژانس زنگ زدم کانتر محترم خیلی راحت خودش رو کشید کنار و هیچگونه مسولیتی قبول نکرد. حتی با مدیرفنی آژانس هم صحبت کردم ولی باز هم به نتیجه نرسیدم. خلاصه که نفری 5000 روبل ناقابل هزینه بلیط قطار و تاکسی رو از جیب خودمون دادیم. البته اینم بگم که همه مسافرهای گروه ما با نارضایتی کامل مجبور شدن یا با پرواز برن یا مثل ما هزینه اضافی متقبل بشن.
من از طریق سایت لست سکند با آژانس دادافرید آشنا شدم و با توجه به اینکه میخواستم برای ماه عسل سفر کنم خیلی برام مهم بود که یه سفر بی نقص و عالی داشته باشم و یک هتل خوب البته با نرخ مناسب و اینکه در انتخاب مسیر هم تردید داشتم خداروشکر در اولین تماس با بهترین مشاوره منو مجاب کردن که بالی یکی از انتخاب های خوب برای سفر ماه عسل هست و هتل وایت رز با توجه به اینکه ۴ ستاره هست و نرخش مناسبه میتونه بهترین انتخاب برای من باشه مجموعه ای از مشاوره تخصصی . تسلط بر کار و انصاف در اعلام نرخ باعث شد من بهترین سفر زندگیم رو داشته باشم و واقعا از مجموعه دادافرید و البته سایت خوب لست ممنون هستم و ارزوی موفقیت دارم
با عرض سلام و خسته نباشيد من نعمت زاده هستم در تاريخ ٢٠ فروردين به آژانس دادآفريد پرواز جهت ثبت نام تور اسپانيا ( ٤ شب بارسلون) مراجعه كردم وبه كساني كه مثل من براي كانادا ميخواهند اقدام كنند و نياز به يك ويزاي شنگن با هزينه مناسب دارند اين تور را پيشنهاد ميكنم ودر تاريخ ١٣ ارديبهشت پرواز كرديم. با اين كه تور ما به صورت انفرادي بود ترانسفر و گشت ما به موقع انجام شد و به اميد خدا براي كانادا اقدام كرديم خواستم از اين طريق هم از سايت لست سكند و هم آژانس داد آفريد تشكر كنم
برای تور تونس شهر حمامت از این آژانس اقدام کردیم.مدارک لازم را غیرحضوری تحویل دادیم و بلیت و سایر مدارک را تحویل گرفتیم که با پرواز نوول ایر و ساعت ۹:۳۰ صبح بود.چند بار هم تماس تلفنی باهاشون داشتیم.روز پرواز طبق معمول حدود ۳ ساعت قبل از پرواز به فرودگاه مراجعه کردیم و هر چقدر صبر کردیم دیدیم خبری از پرواز نیست.وقتی از اطلاعات پرواز پرس و جو کردیم متوجه شدیم از چندین روز قبل قرار شده که ساعت پرواز ۱۳:۳۰ باشد و .با آژانس تماس گرفتیم و آنها اظهار بی اطلاعی کردند!و بعد مدتی تماس گرفتند و گفتند که کارگزار کوتاهی کرده و این مشکل برای همه مسافرا پیش آمده در حالیکه ما در فرودگاه می دیدیم که فقط خانواده ما این مشکل را دارند.بعد ها که با کارگزار صحبت کردیم متوجه شدیم که تمام آژانس های مجری و کارگزار در یک کانال تلگرام عضو بودند و تغییر ساعت پرواز چندین مرتبه آنجا اطلاع رسانی شده بود ولی این آژانس یا به خودش زحمت چک کردن کانال را نداده یا زحمت خبر دادن به مشتری را.اگر ساعت پرواز زودتر از ساعت قبلی شده بود ما به راحتی آنرا از دست می دادیم.خرید از این آژانس را به کسی توصیه نمیکنم
سفر خانوادگی هفت نفره ما بنا به اصرار بنده در تاریخ 9 آذرماه به مقصد کوش آداسی ، هتل پانوراما هیل انجام شد. متاسفانه در اولین نهار و با حضور تور لیدر متوجه شدیم که ارائه نهار و شام بصورت بوفه باز نیست و پس از اعتراض به مالک هتل چنین عنوان شد که بعلت نبود مسافر در این فصل خدمات نهار و شام بصورت بوفه ارائه نمیشه و این موضوعی است که آژانس کاملا در جریان آن بوده.
متاسفانه در زمان خرید تور، آژانس این موضوع را از ما پنهان کرده بود. بلاشک اگر این موضوع از قبل از سفر برای ما مشخص بود، این سفر انجام نمی شد و کاش حداقل یک پرس غذایی که در هر وعده ارائه می شد، قابل خوردن بود نه اینکه در حد ناگت سرخ شده یا نخود پخته با برنج و... باشه.
بعد از انتقال موضوع به آژانس و مسوول مربوطه قرار شد که اگر باقی هتلها خدمات متفاوت ارائه دهند ، بخصوص اگر بوفه باز و استخر هتل دایر باشد ، مابه التفاوت پرداخت و به هتل دیگه ایی از جمله هتل فانتزیا دلوکس منتقل شیم. بعد از پیگیری اعلام کردند که تمامی هتلهای کوش آداسی به همین صورت پانوراما هیل خدمات ارائه می دهند و استخر فانتزیا هم بسته است و ما هم با توجه به اینکه هتل پانوراما هیل به مرکز شهر نزدیک تر از فانتزیا دلوکس بود و اینکه طبق اظهار آژانس خدمات هم تقریبا یکسان هستند ، ترجیح دادیم که در هتل پانوراما بمانیم.
متاسفانه یا خوشبختانه در زمان بازگشت به فرودگاه با مسافرین فانتزیا دلوکس در یک ماشین بودیم و پس از صحبت با ایشان مشخص شد که هم پذیرایی بصورت کاملاً بوفه باز بوده و هم استخر هتل دایر بوده که این باعث ناراحتی همه ما شد از اینکه یک آژانس چرا از روز اول صادقانه با مشتری برخورد نکنه و بعد از پیگیری هم باز عدم صداقت داشته باشه.
در زمان بازگشت در ساعت 12:30 شب ،تور لیدری که از دنیزلی قرار بود به ما ملحق شه گوشیش رو خاموش کرده بود و راننده ماشین از عصبانیت نمی دونست چیکار کنه. ناراحتی راننده از بردن و رها کردن ما در فرودگاه نبود و از این بابت بود که تور لیدر باید مسافرین دیگه ایی رو که با همین پرواز اومده بودند به هتل هاشون ببره و من در اون لحظه خاطره خودم تکرار شد که این آژانس و این لیدر هیچ تعهدی نسبت به مسافری که ثبت نام کرده ندارند.