دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی زیما سفر پارس با مدیریت سید مجید جلیلی هاشمی در سال 1393 رسما به جمع بانیان خدمات مسافرتی پیوست. این دفتر با دریافت لوح بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و تکیه بر سابقه چندین ساله در زمینه برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی و توانمندیهای خود آماده ارائه بهترین سرویس های مسافرتی در سطح ایران می باشد. انتخاب نام زیما که در زبان اوستایی اشاره به زمین دارد ، نشانی از اهداف و حیطه توانایی این دفتر در برگزاری انواع سفرهای گردشگری در کره خاکی است. آنچه که ما را برعزممان استوار می سازد رضایتی است که ناشی از برگزاری توری موفق است و شادمانی شما عزیزان نشانه آن است.
عدم انجام تعهدات ترانسفر فرودگاهی و ۳ ساعت انتظار در فرودگاه و نهایتا با تاکسی به هتل.
صدور ویزای ترانزیت به جای توریستی و مشکلات بسیار در فرودگاه و عدم پاسخگویی درست آژانس.
هیچ تور لیدری وجود نداشت و شماره ای که بود جواب سربالا میدادند
ارائه ویزای اشتباه و مشکلات عدیده در فرودگاه ایران و امارات
تماس های مکرر و جواب های عجیب و غریب
اگر اعتبار خودتون رو نمیخواید و دنبال دردسر هستید از این آژانس استفاده نمایید.
همه چیز از یک پیامک تبلیغاتی آژانس زیما سفر پارس در ظهر روز 26 آذرماه 1396 شروع شد که بسیار وسوسه کننده بود و گرنه در آخر آذرماه و آن هم در شرایطی که هنوز یک ماه از سفر قبلیمان به مالزی نگذشته بود، هیچ تصمیمی برای سفر خارجی نداشتم. حدود ساعت 18 عصر، شماره آژانس مربوطه در تهران را گرفتم و بعد از چندبار زنگ خوردن و درست در لحظهای که میخواستم تلفن را قطع کنم، آقائی خوش صحبت و با انرژی بنام فرشاد، تلفن را پاسخ داد. در مورد موضوع پیامک از ایشان سؤال نمودم و او توضیح داد که هزینه تور 14 روزه گوانجو با پرواز عمان ایر و اقامت در هتل 5 ستاره با ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی برای هر نفر 3590000 تومان (در اتاق دو تخته) است! تا من تصمیم قطعی بگیرم، چند روز گذشت و قیمت این پکیج 50 هزار تومان کاهش یافته بود که در زمان قرارداد با قیمت جدید برای من محسوب شد. همین قیمت وسوسه کننده باعث شد که من از خدمات آژانس زیما سفر پارس استفاده کردم و سفری رویایی را به چین تجربه نمودم (البته چون همسرم نتوانستند مرخصی بگیرند لذا من تنها سفر کردم و قیمت پکیج یک نفره 4740000 تومان شد).
چون من ساکن تهران نیستم لذا تمام کارها به صورت غیرحضوری از طریق تلفن و ایمیل و تلگرام و پیک انجام شد و من حضوراً به دفتر آژانس نرفتم و وضعیت محیط آن را نمی دانم. تمام تعهدات قرارداد عیناً اجرا شد و هتل دانلورد اینترنشنال با گفته های آقا فرشاد در تطابق کامل بود.
کارگزارشان در چین (آقای عسگرزاده) که پسر بسیار مؤدب و فعالی بود به استقبال ما در فرودگاه آمد و با این که آخر شب بود تا اسکان همه در اتاقها انجام نشد در رسپشن هتل ماند. چون سفر من (برعکس بقیه مسافران)، تفریحی بود لذا از راهنمایی های کارگزار استفاده نمودم و حتی ایشان برای من دلار را با نرخی بهتر از بانکها تبدیل به یوان نمود. روز آخر چون پرواز ورودی عمان ایر به گوانجو تأخیر پیدا کرده بود لذا کارگزار آژانس با هتل هماهنگ نموده و بجای تخلیه اتاق در ساعت 12، تخلیه اتاقها به ساعت 5 عصر موکول شد ضمن آنکه یک شام و پذیرایی رایگان هم در رستوران تهران تدارک دیده شد که دیرتر به فرودگاه برویم، قیمت پکیج شام با چای و پذیرایی طبق منوی رستوران حدود 80 هزار تومان برای هر نفر بود!! مهمتر از هزینه آن، نوع برخورد و وظیفه شناسی کارگزار در چین بود در حالی که می توانست همان بعدازظهر با تخلیه اتاقها ما را به فرودگاه برساند و برود یا بگوید اتاقها را تخلیه کنید و شب فلان ساعت برای ترانسفر یک اتوبوس بفرستد دنبال مسافران. بعد از شام با اتوبوس به فرودگاه ترانسفر انجام شد ولی چون هنوز پرواز باز نشده بود و احتمال تأخیر وجود داشت لذا کارگزار آژانس تا ساعت حدود 3 بامداد در فرودگاه ماند و بعد از باز شدن گیت و دریافت کارت پرواز همه مسافران و با اصرا ما، فرودگاه را ترک نمود. واقعاً این نوع برخورد را از هیچ کارگزاری تاکنون ندیده بودم.
عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت لست سکند.
امسال آبان که به پوکت و تایلند سفر کردم بار سومی بود که از آژانس زیماسفر تور میخریدم.پارسال تور کوش آداسی، تیر97 تور گرجستان برای پدرم و اخیرا سفر خودمون.
حقیقت که من برای هر کدوم از سفرها فک کنم 30یا 40 تا سایت آژانس های مختلفو بررسی کردم و حداقل با 20 تا از آژانس های تهران و مشهد تماس داشتم.تماس با زیما رو گذاشتم برای اخرین مورد ولی دورادور سایت و افرهاشونو چک میکردم.سرتون درد نیارم که اخرین تماس یعنی آژانس زیما و جناب آقای فرشاد بهترین گزینه قیمتی رو ارائه دادن.که تور از همین آژانس رزرو کردیم.
قضیه وقتی جالبتر و خوبتر شد که ایشون هتل پوکت ما رو که سه ستاره بود با یه هتل چهارستاره با مکان بهتر و امتیاز خیلی بالاتر در بوکینگ با همون قیمت پیشنهاد دادند که طبیعتا ما بدون معطلی قبول کردیم.
قطعا اون چیزی که برای ما مشتری ها مهمه همین حسن نظر و دقتیه که یه آژانس درباره مشتری هاش داره و فقط به فکر منافع خودش نیست. که ما هم در سفر کوش آداسی پیشنهادات خوبی دریافت کردیم و هم در این سفر.و این باعث شد برای ما زیما در رتبه اول قرار بگیره
انشاالله تورهای بعدی رو هم حتما از همین آژانس میخرم و اگر هم کسی ازم مشورت بخواد حتما همین آژانسو معرفی میکنم
با سلام خدمت تمامی مشتاقان سفر و کاربران سایت بسیار محبوب لست سکند بنده تیرماه امسال به اتفاق خانواده به کشور مالزی سفری خاطره انگیز داشتیم که در اینجا لازم دانستم از آژانس زیماسفر که تور خود را خریداری کردم تشکر کنم مخصوصا خانم حسینی کانتر تور مالزی که باعث شد خاطره ای دو چندان شیرین از سفر به یادگار بماند.من با توجه به اینکه تور خود را اینترنتی واز طریق سایت بسیار دوست داشتنی لست سکند از آژانس زیما خریداری نمودم در ابتدا هتلی را که با ایشان قرارداد بسته بودیم به دلیل جاندادن اطاق 3 تخته کنسل شد ولی ایشان وآژانس زیما یک اطاق 3تخته در هتلی بهتر و قیمت بالاتر را به ما با همان قیمت ابتدایی دادند که این امر باعث اعتماد دو چندان اینجانب به ایشان و آژانس زیماسفر گردید و به تمامی دوستان وآشنایان و تمامی کاربران سایت لستاین امر را به دلیل تعهد کاری ایشان یاد آوری میکنم.همچنین شرکت کارگزار طرف قرارداد و خدمات تور شامل لیدر-ترانسفر-گشت شهری با اتوبوس لوکس همراه با نهارایرانی-سیم کارت و...بسیار خوب و راضی کننده بود. انشاا.. بتوانیم در آینده بار دیگر خاطره ای خوب با خرید تور از آژانس زیما سفر داشته باشم . در پایان از خانم حسینی مجددا تشکر میکنم و آرزوی خوشی و سلامتی برای ایشان دارم
با سلام و احترام خدمت سفردوستان
من و همسرم در اواخر اسفند 96 سفری به تایلند شهرهای بانکوک و پوکت داشتیم و بعد از تماس های بسیار با اژانس های مختلف از این آژانس برای سفرمان اقدام کردیم
به تفکیک تجربیات خودمان را از این اژانس می نویسم:
قیمت تور نسبت به سایر آژانس ها: با توجه به اینکه تاریخ سفر ما هفته آخر اسفند و قبل از عید بود بسیاری از آژانسها هزینه سفر را بر مبنای پکیج های عید محاسبه می کردند و بسیاری هم اعلام میکردند تا 26 اسفند توری برای تایلند ندارند، اما این آژانس برای اواخر اسفند هم تور داشت و هم هزینه اش تقریبا از اژانس های دیگر پایین تر و مناسب تر بود و برای سفر 4 روزه به پوکت و 3 روز بانکوک همراه با پرواز ماهان و پرواز اسمایل(بین پوکت و بانکوک) و هتل های 4 ستاره نفری 4 میلیون و هفتادهزار تومان دریافت کردند.
برخورد و دانش کارکنان: برخورد کارکنان خوب و با صبر و حوصله بود و مسئول تور ما که خانم رحمانی بود چه در تلفن و چه تلگرام بخوبی پاسخگوی سوالات ما بود. فقط بهتر است در مورد هتل ها کمی اطلاعات کارکنان اضافه شود و با اطلاعات دقیق تر در این مورد توضیح دهند.
تعهد اژانس به انتخاب و رزرو هتل: اژانس در این زمینه ضعیف عمل کردند. با توجه به اینکه هتل انتخابی ما طبق پیشنهاد خودشان استین ماکاسان در بانکوک بود و قرارداد با نام این هتل بود و ما هزینه تور را پرداخت کرده بودیم اما در هفته اخر سفر به ما اطلاع دادند به دلیل اینکه یک تور گروهی این هتل را رزرو کرده نمی شود این هتل را برایمان رزرو کنند و با همان هزینه قبل هتل رامادا دی ما را به ماپیشنهاد کردند که اصلا هتل مناسبی نبود و بسیار از آن ناراضی بودیم. البته ما از روی نقدها میدانستیم این هتل خوب نیست و این مساله را گوشزد کردیم و هتل های دیگری را که انتخاب میکردیم میگفتند باید هزینه اضافه بدهیم و ما بالاجبار به این انتخاب نامناسب تن دادیم.
تعهدات به قرارداد اولیه: قرارداد اولیه ما که به صورت تلفنی بود برای تاریخ 22 اسفند سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان بود اما فردای آن روز تماس گرفتند و گفتند این قیمت را اشتباها برای 21 اسفند گفته اند و برای تاریخ 22 اسفند هزینه چهار میلیون و هفتاد هزار تومان می شود.
پشتیبانی در طول سفر: پشتیبانی این اژانس خوب بود، ما در فرودگاه بانکوک با مشکلی برخورد کردیم و با اینکه ساعت 6 صبح بود خانم رحمانی در تلگرام پاسخگوی ما بودندو ما را راهنمایی خوبی کردند.
تحویل به موقع مدارک و صدور ویزا: با توجه به اینکه ما از شمال اقدام کردیم و تهران نبودیم برای صدور ویزا مدارکمان را به اژانس پست کردیم و حدود دو هفته بعد مدارک را بسیار ایمن با باربری برای ما ارسال کردند.
انتخاب نوع و ساعت پرواز : پرواز ما از تهران به بانکوک با پرواز ماهان و بسیار عالی و در زمان مناسب بود، اما زمان انتخاب شده برای پرواز بانکوک به پوکت خوب نبود و ما زمانی که در فرودگاه بانکوک پیاده شدیم، شش ساعت منتظر پرواز بعدیمان به پوکت ماندیم.
ترانسفر فرودگاهی: تمام ترانسفرهای ما بسیار خوب بود و فقط من و همسرم را سوار ماشین میکردند و مستقیم به هتلمان یا فرودگاه می بردند.
سفری بسیار خاطره انگیز و قیمت مناسب به تفلیس. در ابتدا می خواستم از زحمات و خدمات و راهنماییهای بسیار مفید کانتر کار محترم سرکار خانم صفا جوئی و مدیریت با تجربه و حرفه ای آژانس زیما سفر تشکر کنم. واقعا با اطلاعات دقیق و مفیدی که از هتل ها ، رستوران ها و مکان های تفریحی و دیدنی تفلیس در اختیار ما قرار دادند و همچنین هماهنگی خوب برای check in و check out هتل و خدمات ترانسفر و گشت های روزانه بسیار عالی ، سفری به یاد ماندنی را برای ما فراهم نمودند. هتل محل اقامت Iveria Inn بود که با توجه به قیمت مناسب ، بسیار تمیز و مرتب و به همراه صبحانه کامل و خوبی بود. شاید تنها مشکل هتل ، فاصله از مرکز شهر بود ولی با یک تاکسی در عرض 10 دقیقه خیلی راحت می تونستیم به مرکز شهر بریم. در نهایت واقعا از زیما سفر راضی هستم و سفر های بعدی رو هم حتما از طریق زیما برنامه ریزی خواهم کرد.
ما امسال در شهريور ماه از اين آژانس تور 8 روزه استانبول خريداري كرديم.
نكات مثبت آزانس:
معرفي هتل مناسب با موقعيتي مناسب.
انجام تعدات كارگزار استانبول.
انجام به موقع ترانسفر فرودگاهي.
حضور تور ليدر فارسي زبان.
ارائه كتابچه راهنما و نقشه فارسي در تهران.
با تشكر از مديريت و پرسنل اين آژانس به خصوص سركار خانم صفاجو، كه علي رغم ترافيك كاري در شهريور ماه با صبر و حوصله فراوان در ساعت پاياني كار آژانس توضيحات و راهنمايي هاي لازم را به ما ارائه دادند.
من ، همسرم و دختر کوچولوم تعطیلات نوروز رو به لطف زیما در انتالیا بسیار خوش گذروندیم
ممنون ازشون به خاط اینکه به تک تک تعهداتشون عمل کردند
این آژانس بسیار بی تعهد و غیر قابل اعتماد است.
ما 2 ماه قبل از نوروز برای ارمنستان رزرو کردیم و هتلمون رو انتخاب کردیم. آژانس تایید کرد که هتل جا داره و ما میتونیم پول رو واریز کنیم. 3 هفته مونده به عید خبر دادن که بخاطر ازدیاد مسافر هتل خودش مسافراشو شیفت داده به هتل دیگه! این اتفاق توسط هتلها محال و غیر ممکنه. بالاخره هتل رو تغییر دادن و گفتن بخاطر جبران خدمات تور رو All میکنن و یه جشن نوروز هم روش میذارن.
وقتی رسیدیم به ارمنستان:
1) خدمات ALL در واقع سرو غذا در جایی دور از هتل و در یک مکان متروکه بود که موقتا مثل سربازخانه از قابلمه تو ظرفتون غذا میریختن اونم چه غذایی! فراموش نکنید که ما هتل 4 ستاره گرفته بودیم و اینگونه سرویس حتی در شان مسافرخانه هم نبود. دیگه اونجا نخوردیم
2) فهمیدیم جشن نوروز فقط در روز اول عید بوده در حالیکه پرواز ما روز دوم بود!!! تا آخر سفر هم پیگیری با پرسنل بی ادب بجایی نرسید (خانمی به اسم خانم مهری)
3) بلیط استخر در پک بود که وقتی رسیدیم تور لیدر گفت توصیه میکنم نرین چون خیلی کثیفه!!!
جواب پرسنل یاد شده به اعتراض ما این بود: ما هم در عید هستیم نمیتونیم هر لحطه پیگیر کار شما باشیم. اگه خدمات ما با سلیقتون نمیخونه خوب از رستورانهای بیرون استفاده کنید !!!
این فاجعه است. اینو نوشتم که جلوی رشد قارچی اینگونه آزانسها و رفتارها گرفته بشه. و حتما این موضوع رو از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تا معاونین سازمان پیش خواهم برد.
با سپاس از پرسنل با تجربه اژانس زیما سفر و سرکار خانم نفیسی که برای چندمین بار از خدمات زیما سفر برای سفر بهره بردیم و همه چیز طبق برنامه و به موقع انجام شد...به امید سفرهای بیشتر با زیما سفر...
با سلام و تشکر از آژانس خوب زیما بخصوص سرکار خانم محمودی که در اولین تماس تلفنی بنده با برخورد بسیار خوبشون و اطلاعات بالایی که داشتن بصورت کامل بنده رو راهنمایی کردن و باقی کارها طبق قرارداد و برنامه از طریق تلگرام بخوبی و بدون هیچ مشکلی انجام شد
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
با سلام خدمت دوستان گل اینجانب تاریخ 25 همین ماه از مسافرت چین (پکن) بر گشتم و اینقدر این سفر به من و همسرم خوش گذشت که امروز فقط 2 روز از سفرمون نگذشته جهت تقدیر و تشکر از شرکت زیما سفر پارس و مخصوصا سرکار خانم محمودی بر خود واجب دانستم نطقی را بنویسم .این سفر طبق تمامی قرارداد شرکت انجام شد و تا لحظه پروازم خانم محمودی پیگیر ما بود و از تور لیدر با مرام و با معرفتمون در پکن آقا مصطفی خبلب خبلب تشکر میکنیم و در کل به همه دوستان پیشنهاد میکنم از خدمات این شرکت استفاده نمایید و پشیمان نمیشوید
با سلام به تمامی دوستان.
تابستان امسال یک گروه 10 نفره از دوستان و خانواده از این آژانس تور رو تهیه کردیم.از خانم صفاجو سپاسگزارم که با حوصله صبر فراوان کار ما رو انجام دادن و همه جوانب سفر همون طوری بود که ایشون قول داده بودند.
متاسفانه چون ما برای سفر برنامه ریزی کامل داشتیم و هنگام رسیدن به دبی از خدمات تورلیدر استفاده نکردیم که این باعث کم لطفی لیدر نسبت به ما شد و ترانسفر برگشت برای ما انجام نشد که این مسئله هم از آژانس پیگیری شد و تمام وقت حتی بعد از سفر پاسخگوی صحبت های ما در مورد این مسئله بودند.
سپاسگزارم از کادر این آژانس و مخصوصا سرکار خانم صفاجو
سلام بنده به اتفاق 7 نفر به اژانس زیما سفر خانم نفیسی مراجعه کردیم فقط برای منطقه لارا انتالیا ایشان کلی تعریف کردنی و هتل تایتانیک لارا برای هفت و نیم صیح رزرو کردیم و نصف پول را دادیم چند نویت گفنم خانم با تایتانیک بلک اشتباه تشود چون ما انجا رفتیم که گفتند خیر لارا برای شما رزرو شد پس از پنج روز بلیط دادند دو روز بعد تماس گرفتند که پرواز چهار ساعت تاخیر دارد ما با اطلس گلوبال تماس گرفتیم گفتنذ از ابتدا ساعت یازده و نیم بوده یعنی نصف روز تور ما از بین می رفت اگر از ابتدا این ساعت را می گفتند کسی با این تور نمی رفت بالاخره مجبور شدیم رفتیم ساعت جهار رسیذیم انتالیا لیدر gtsدنبال ما امد رفتنی گفتم اقا این راه لارا نیست گفت چرا راه جدید است پس از یکساعت ما را به هتل تایتانیک بلک برد پس از سه ساعت کلی درگیری و خستگی و عصبانیت و پرخاشگری با زور و عدم رضایت حدود سی مسافر ساعت هفت شب در هتل تایتانیک بلک اتاق دادند و اشتباهات را گردن اژانس ها انداختند و اقای هاشمی مسول اژانس زیما سفر که گفته بود هر مشگلی بود با موبایل من تماس بگیرید اصلا جواب تلفن نمی دادند شش روز با دلخوری و دور از شهر ماندیم البته ما سی مسافر این هفته به سازمان میرات فرهنگی مراجعه و شکایت از اژانس زیما سفر و کارگزار GTSو غیره داریم که ا ین همه مسافر را اواره کرذه و جوابگو نیستند لطفا از گروه لاست سکند تقاضا دارم بررسی کنند
سلام. از حدود 2 ماه قبل ازسفربه استانبول با آژانس های مختلف در تماس بودم. اما زیما را بدلیل نحوه برخورد وپا سخگویی وتا حدودی قیمت انتخاب کردم. خوشبختانه هم خودم وهم همسفرانم از این انتخاب راضی بودند. از خانم نفیسی تشکر ویژه می نمایم
من با خانوم غلامعلی تور رو هماهنگ کردم یکم دیر اقدام کردیم و به ما گفتم در صورتی که ویزا به موقع نرسه تمام پول قراردادو اخذ می کنن که خوشبختانه سه روز قبل پرواز ویزا حاضر شد و به تمام تعهداتشون عمل کردن ولی سرعت پاسخگویی و ساپورت مسافر طوری نبود که ما بی دغدغه باشیم و اگر روزی 5 بار با ایشون که البته خیلی زحمت می کشیدن و سرشون شلوغ بود تماس نمیگرفتیم فکر می کردیم که جا می مونیم در کل با اینکه سه روز قبل ویزا حاضر بو ساعت 9.30 یک شب ار پرواز مدارک به دست مون رسید و واچر یه روز قبل ایمیل شد به هر صورت به تعهدشون عمل کردن ولی با پیگیری هر لحظه ای .
واقعا از پرسنل خوب آژانس بخصوص خانم غلامعلی و خانم اسحاقی متشکرم و از راهنمایی هایشان و هتلی که بهم پیشنهاد کردن واقعا سپاسگذارم و بابت مشکلی که در پرواز پیش آمد از خوشرویی و پیگیری هایشان ممنون
و تشکر ویژه از آقای جلیلی هاشمی