سلام، ما 3شب از 1403/3/11 تو هتل نیلز اقامت داشتیم. ایراداتی وجود داشت که خدمتتون میگم: 1-اتاق ما دو تخته بود و یه ستون 1x0/5 متری هم وسطش بود که خیلی فضای اتاق رو کوچکتر کرده بود.(توی عکسهای همین صفحه هم دیده میشه) 2-تشک تخت دفرمه شده بود و نشست کرده و باید عوض میشد اما ظاهرا بررسی نمیشن. 3-تو اتاق میزی نیست که بشه روش لیوان چایی رو گذاشت و فقط یه میز کوچک به دیوار وصل شده. 4-اتاق کولر نداره و مجبورید پنجره رو بازکنید و روبروی هتل هم یه مدرسه دو شیفته هست که هم سروصدای بچه ها زیاده و هر یک ساعت هم یه آهنگ کوتاه پخش میشه برای اعلام زنگ تفریحشون. 5-ماهواره هم قطع بود و از تلویزیون نمیشد استفاده کرد. 6-آقا موسی از پرسنل هتل، هم تو لابی کار میکنه و هم موقع صبحونه تو رستوران. 7-روی میزهای رستوران چون رومیزی نمیندازن، جای لیوان و ظروف روی میزها مونده و پاک نشدن 8-بشقابهای رستوران باید تعویض بشن چون کهنه شدن و لک روشون مونده 9-تو یخچال اتاق هم هیچ نوشیدنی نیست. همونطور که می دونید معمولا یخچال اتاقهای هتلهارو پر میکنن و هرچی استفاده کنید رو جداگونه هزینش رو موقع check out پرداخت می کنید.
این هتل واقعا 4 ستاره نیست. اما قیمت 4ستاره میگیره.
هتل نوساز و تمیز با دسترسی عالی به خیابان جمهوریت (حدود 50 متر با خیابان اصلی فاصله دارد، نزدیک مرکز خرید VAN AVM، جهت خرید روزانه فروشگاه های زنجیره ای A101 در نزدیکی هتل می باشد.
روبروی هتل یک مدرسه هست که ممکن است در زمان فصل مدارس در هنگام زنگ تفریح کمی سر و صدا باشد که با توجه به شیشه های دوجداره اتاق ها قابل چشم پوشی است.
توالت ایرانی در بخش رستوران هتل موجود است.
برخورد کارکنان و تمیزی هتل عالی، دارای کتری برقی، ولی تنوع صبحانه محدود.