لست‌سکند ۱۴ ساله شد!

5
از 5 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
تولد ۱۴ سالگی لست‌سکند
05 خرداد 1403 17:00
4

4 خرداد ۱۴۰۳، لست‌سکند ۱۴ ساله شد. در این ۱۴ سال هم‌سفری با شما، روزبه‌روز بیشتر از قبل، بزرگ شدیم و تلاش کردیم که با برطرف کردن کاستی‌ها و حرکت در مسیر پیشرفت، هم‌سفر کارآمدتری برایتان باشیم. به همراهی با شما افتخار می‌کنیم و امیدواریم قدرتمندتر از پیش، در کنارتان باشیم. به‌مناسبت تولد ۱۴ سالگی لست‌سکند، قرار است در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، عملکرد و دستاوردهای یک سال اخیر لست‌سکند را مرور کنیم.

1.jpg

لست‌سکند در یک سالی که گذشت

در یک سالی که گذشت، سعی کردیم مانند همیشه پیش از هر چیز، نواقص و کاستی‌های کارمان را بشناسیم و با همه توان، در پی رفع آن‌ها قدم برداریم. علاوه‌بر این، تلاش کردیم تا با هم‌فکری متخصصان حوزه سفر و گردشگری، به ایده‌هایی نو در زمینه گردشگری برسیم تا نقش پررنگ‌تری در هم‌سفری با شما داشته باشیم. 

مهم‌ترین دستاورد لست‌سکند در یک سالی که گذشت، راه‌اندازی تورهای ایران‌گردی بود. هموار کردن مسیر سفر به جای‌جای کشور عزیزمان ایران و دیدن جاذبه‌های بی‌نظیر تاریخی، طبیعی و هنری، هدفی مهم برای لست‌سکند بود که در یک سال اخیر، محقق شد. همراهی و هم‌سفری با شما، در مسیر دیدار با چشمگیرترین و بکرترین دیدنی‌های ایران، دستاوردی بسیار گران‌بهاست که در این یک سال حاصل شد.

مشاهده انواع تورهای ایران‌گردی

علاوه‌بر تورهای ایران‌گردی، رونق سرویس سفرساز و استقبال شما از این سرویس، یکی دیگر از دستاوردهای لست‌سکند در یک سال اخیر بود. شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی کردن سفرها و گسترده شدن دایره انتخاب شما، از دغدغه‌های شما هنگام سفر کم کرد و به‌این‌ترتیب، رضایتمندی و خرسندی بیشتری برایتان به ارمغان آورد. در یک سالی که گذشت، 1203 سفر از طریق سرویس سفرساز انجام شد. به همین دلیل، سفرساز لست‌سکند از دستاوردهای تأثیرگذاری است که در این مدت به آن رسیدیم.

علاوه‌بر آنچه گفته شد، بیش از 130 هزار مشاوره تخصصی سفر از طریق تماس تلفنی، یکی دیگر از دستاوردهای مهم و اثرگذار لست‌سکند در سال گذشته بود. در این یک سال تلاش کردیم تا با مشاوره تخصصی سفر، بیش از گذشته، شما را در انتخاب مقصد سفر و انتخاب بهترین تورها یاری کنیم.

لست‌سکند در ۱۴ سالی که گذشت

اگر بخواهیم فعالیت‌های لست‌سکند را از 4 خرداد سال 1389 در قالب اعداد و ارقام بیاوریم، به این آمار چشمگیر می‌رسیم:

  • همکاری با بیش از 500 آژانس معتبر و تأییدشده
  • معرفی بیش از 140 هزار پکیج تور به مقصدهای مختلف ایران و جهان
  • انتشار 1805 سفرنامه و معرفی 494 مقصد پیشنهادی ازسوی شما
  • همراهی بیش از 900 هزار مخاطب در اینستاگرام
  • انتشار 10443 محتوای گردشگری در بلاگ
  • همراهی 47 هزار مخاطب در کانال تلگرام

در تولد ۱۴ سالگی لست‌سکند چه گذشت؟

امسال هم به‌رسم هر سال، ۴ خرداد، روز تولد لست‌سکند را جشن گرفتیم. به همین مناسبت، دور هم جمع شدیم و در کنار هم و با آرزوی رونق روزافزون کسب‌وکارمان، چهاردهمین تولد لست‌سکند و دستاوردهایش را جشن گرفتیم. معاشرت با هریک از اعضای مؤثر لست‌سکند و هم‌صحبتی با آن‌ها، فرصتی ارزشمند در جشن تولد ۱۴ سالگی لست‌سکند بود. ۱۴ ساله شدن لست‌سکند و هم‌نشینی صمیمانه لست‌سکندی‌ها، مقدمه‌ای شد برای پرقدرت‌تر ادامه دادن هم‌سفری با شما.

پیام تولد لست‌سکند

تولد ۱۴ سالگی لست‌سکند، فرصتی شد برای مرور آنچه در این ۱۴ سال با همراهی شما به ثمر نشسته است؛ از فعالیت‌ها و خدمات دیرینه لست‌سکند تا سفرساز و تورهای ایران‌گردی که خدماتی نوپا هستند. لست‌سکند مثل همیشه به حمایت شما دل‌گرم است و به هم‌سفری با شما افتخار می‌کند. به‌نظر شما جای چه سرویس‌ها و خدماتی در لست‌سکند خالی است؟ چشم‌به‌راه پیشنهاد و انتقادهای سازنده شما هم‌سفران عزیز لست‌سکند در قسمت نظرات هستیم.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.